رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

ما چاپگران

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ق.ظ

به نام آفریننده چاپگر

انسان ها مانند پرینتر هستند**






*

**ربطشو شما بگید 

نظرات  (۶)

مثلا رنگی و سیاه سفید! :)
پاسخ:
نه 
اثر گذاری بر روی کاغذ بوده 
پیرینترش رنگی باشه یا معمولی؟
پاسخ:
معمولی کدوماس؟ 
۰۸ تیر ۹۳ ، ۰۲:۱۰ محمدرضاندیم پور
سلام. 
راستش انسان و چاپگر، با عکسی که شما نمایش داده اید، نه تنها هیچ شاهت و ربطی به یکدیگر
ندارند،بلکه تفاوتهای اساسی، مانع ازهرگونه قیاس میشود. چاپگر ازخود اراده ای ندارد وهرچه را که 
انسان بخواهد،چاپ میکند. قدرت فهم آنچه چاپ میکند را هم ندارد. و... بسیاری تفاوت دیگر. من 
تصور میکنم منظور شما ،اثر گذاری انسان و چاپگر است. هردو در طول حیاتشان از خود،نقش واثری
بجای میگذارند ولی بدلایل گفته شده در بالا باز این انسان است که با اراده خودش ،چاپگر را برای اثر
گذاری، به خدمت می گیرد ومقایسه بی معنی میشود. پس " به نام آفریننده چاپگر" هم بی معنی 
میشود.مگر آنکه منظور و توضیحی برای آن داشته باشید که حتما آن را خواهم خواند. موفق باشید.

پاسخ:
"یک بار پاسخ و تایپ کردم متاسفانه الان میبینم ثبت نشده"


با سلام و سپاس به دلیل اینکه وقت گذاشتید و نظر دادید

هر دو چیزی که به یکدیگر تشبیه میشوند لازم نیست شباهت تام داشته باشند و کاملا یکسان باشند بلکه وجه شبه مدنظر است و در آن وجه دو چیز شبیه یکدیگر هستند
وجه شبه پرینتر و اسنان از نظر بنده این است که  در ابتدا به هردو یک برگه سفید داده میشود و این برگه توسط انسان و چاپگر پر میشود
انسان برگه سفید را با کارها و اعمالش پر میکند این ها است که روی این برگه ثبت می شوند 
در چاپگر این عملکرد چاپگر است که باعث پر شدن برگه های سفید می شود

بحث اختیار و اراده مدنظر نبوده صرف پرکردن در نظر بوده است 
بحث اختیار خود جای بسیاری بحث دارد که اظهار نظر دراین مورد از عهده من خارج است.

یک حدیث از امام صادق در مورد اختیار و جبر
"لا جبر ولا اختیار بل امر بین الامرین"

با سپاس فراوانم به دلیل وقتی که صرف کردید




۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۶ خانوم ِ لبخند :)
صفحه ی ما که خیلی قشنگ نیس! نه کادر داره..نه گل و بوته و نقاشیای رنگی.. انگار بای دیفالت خط خطی کردمش!
پاسخ:
الله و اعلم
خدا همه چیو بهتر میدونه 
باید امید داشته باشیم به رحمتش :دی
۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۲:۳۰ محمد رضا ندیم پور
سلام
پس حدس من درست بود، اثر گذاری هردو در طول حیاتشان ، مد نظر بوده است. از اینکه به "پارک شهر"
سر زدید تشکر میکنم. موفق باشید.
پاسخ:
درسته حدستون درست بوده :دی
خواهش میکنم
انسان ها مثل پرینترن اینو نمی دونم، ولی انسان های توی اینترنت دقیقا مثل پرینترن، یه مطلب جالب می بینن، بدون اجازه و خیلی خوب یه کپی ازش می زنن.
پاسخ:
اونو که هستن
ولی تو دنیا واقعی ام پرینتریم :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی