رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

سلام 
عیدتون مبارک 
و خسته نباشید

۳ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۴:۳۶


قبل تر ها را حتما به یاد دارید ، حوالی ظهر که از کوچه و خیابان می گذشتیم عطر غذاهای مختلف به مشام می رسد. که به حق پادشاه بوی غذا ، قورمه سبری  بود . به مناسبت های مختلف و فصول بوی انواع آش و شله زرد و رب بود که کوچه را پر می کرد . اما دیگر خبری از آن روزها و بو ها نیست . " شرکت بو گستران شرق خاورمیانه " دست به ابنکاری جالب زده است و اقدام به تولید اسپری بوی غذا نموده است . چند و چون ماجرا را از مدیر عامل این شرکت آقای بویا جویا می شویم .

چطور شد به سمت تولید این اسپری ها رفتید ؟
 برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره عطر غذا ها تصمیم به تولید این اسپری ها گرفیتم . با اسپری بوی قورمه سبزی شروع کردیم و پس از دیدن استقبال مردم به سراغ بقیه غذا ها هم رفتیم .
- فروش شما چطور بوده تا اینجای کار ؟ رضایت بخش بوده ؟
- خدا روشکر ، فروش خوب بوده ما الان داریم برای صادرات محصول به ۱۰۰ کشور دنیا آماده میشیم .
مورد استفاده این اسپری ها کجاست ؟
بستگی داره ، خیلی ها تو مهمونیا استفاده می کنند و خیلی ها هم برای اینکه جلو در همسایه کم نیارن از این اسپری ها استفاده می کنند .
البته ما خریدار عمده هم داریم ، رستوران و کترینگ ها برای جلب مشتری میان از ما این اسپری ها را در حجم زیاد از ما خریداری می کنند و در ظهر و شب در اطراف رستوران شان پخش می کنند .
- حمایت ها از شما چطور بوده ؟
حمایت ها خوب بوده ،  سلام می رسونه
-کلام آخر ؟
-عرضی نیست . ان شا الله مردم از اسپری های ما استفاده کنن و‌لذت ببرن.

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۴:۲۵

یورو 2016
در خبر ها آمده بود که شرکت قطری پخش کننده بازی های یورو ۲۰۱۶ ، از صدا و سیما به یوفا شکایت برده است و ناله ها کرده است که چنین است و چنان است . شرکت قطری به جای گرفتن شرخر و فرستادنش به خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ملت ، جهت وصول‌طلب خود به روشی متمدنانه روی آورده است. آن ها در یک اقدام تلافی جویانه تصمیم به پخش تماشاگرانی با کمترین لباس در هر بازی و به ویژه در لحظات حساس گرفتند ، با این کار صدا و سیما چاره ای جز پخش صدباره تصویر افسوس سرمربی ، شوت به سمت آسمان استرلینگ ، ضربه آزاد گل نشده CR7 ... ندارد، با این کار لذت فوتبال به طور تضمینی از بین خواهد رفت و فقط مقداری فحش است که نصیب سازمان صدا و سیما می شود , حداقلش این است که دل شرکت قطری کمی خنک می شود.

۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۶