رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

جمعه شب به داروخانه رفته بودم و مطابق همه روزهای تعطیل، پر بود از کسانی که آمده بودند با تجویز خودشان چرک‌خشک‌کن و ژلوفن و هزار جور دارو و دوای دیگر بگیرند، که به اتفاق روی همه آن‌ها با خط درشت نوشته‌اند «فروش بدون تجویز پزشک ممنوع است» . این روزها تقریبا نمی‌شود کسی را پیدا کرد که نسخه داشته باشد و آمده باشد دارو بگیرد.اصلا یکجورایی نمی‌صرفد که هم پول دکتر داد و هم پول دارو، وقتی که  قرار است دکتر همان قبلی‌ها را تجویز کند. داروخانه‌ها هم دیگر کاری با مردم ندارند و پیش خودشان می‌گویند حتما مردم می دانند که ترامادول و مورفین چه هستند. محل مصرف را هم حتما می‌‌دانند که با این اعتماد نفس می آیند و از بسته بسته آن می‌برند، حتی اصلا پزشکان هم به این صورت که مردم بعضی از دارو‌ها را می‌شناسند، آن‌ها را نمی‌شناسند.

از این بحث‌ها بگذریم که این حرف‌ها جز دردسر چیزی ندارد. وارد داروخانه شدم . دو سه نفر جلویم بودند. یکی از آن‌ها چرک‌خشک‌کن می‌خواست. وقتی داروخانه‌چی پرسید چه چرک خشک‌کنی، سری تکان داد و داروخانه‌چی رفت و «آزیترومایسین ۵۰۰ » آورد.  اینکه چطور فهمید آزیترومایسین، آن هم با این دوز بیاورد را نمیدانم. ربطی هم به من ندارد. او می داند و مشتری و خدای خودش.

.....

۲ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۰:۰۵

کوکم کن
بنواز مرا
بگذار تارهای وجودم بلرزد برای تو

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۰