رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

دانلود نرم افزار فارسی و جالب نیستان 3

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۳۰ ق.ظ


این نرم افزار توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که دارای بخش های مختلفی از جمله داستان کوتاه شامل ۱۱۱ نمونه داستان کوتاه، تاریخ ادبیات شامل ۳۰ شاعر معاصر به همراه آثار آنها، طنز کده و … می باشد.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- امکان جستجو در تمامی بخش ها.
- انتخاب موسیقی پس زمینه.
- رابط کاربری جذاب و آسان.
- تقویم شمسی همراه با تمام رخداد های خرداد ۹۱٫
- لغت نامه با بیش از ۱۰۰۰ مطلب.
- ابزار بیت تصادفی.
- و …

دانلود از لینک مستقیم – ۲۶ مگابایت
پسورد: ندارد


نظرات  (۲)

من نیتونم دانلود کنم ولی باید جالب باشه
ما چون میخوایم حمایت کنیم از تولیدات ملی
میریم میخریم.داون نمیکنیم
پاسخ:
نرم افزارش رایگانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی