رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

نرم افزار مخصوص خانما

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۳۹ ق.ظ
Anthropics Portrait Professional 10.9.3 نرم افزاری قدرتمند در زمینه زیباسازی تصاویر چهره که به شما امکان روتوش و کار بر روی عکس‌های شخصی از چهره افراد را می‌دهد. بدون شک این برنامه با امکانات و قدرتی که دارد از بهترین برنامه های حرفه ای در این زمینه می‌باشد. این برنامه به دلیل استفاده از تکنیک‌های پیچیده تشخیص چهره و استفاده از تکنیک‌های منحصر به فرد قادر است تا به بهترین روش تصاویری زیبا را به کاربران خود هدیه کند. رفع چین و چروک پوست و دور چشم، بهبود نواقص اجزاء صورت، ابزارهای رنگ آمیزی چشم، صورت و رنگ مو، کار بر روی سفیدی دندان و سرخی چشم‌ها، ایجاد سایه و روشنایی و بسیاری دیگر از امکانات جالب این برنامه می‌باشد.

روش کرک کردن:
بعد از نصب برنامه فایل کرک را در مسیر نصب برنامه کپی کنید.
در محل نصب برنامه فایل portarait professional trial .exe را حذف کنید.

در انتها از فایل کرک میانبر جدیدی بر روی دسکتاب جهت دسترسی سریع به برنامه ایجاد کنید.

http://dl.lorddownload.com/ordibehesht/Anthropics.Portrait.Professional.10.9.3.rar


نظرات  (۵)

آقایون و خانوما:اخم
پاسخ:
نه فقط خانما
۱۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۱:۴۵ فاطمه منتدیات هیفا وهبی
سلام داداش محسن واقعا مطلبات عالللللللللللی بود به منم سر بزن نظرتو راجع به وبم بگو خواستی خبرم کن تا همو لینک کنیم
تاحالا ندیده بودم هیفارو
پاسخ:
شاید اسمشو یکی دوبار شنیده بودم اثن نمیشناسمش
منم
همون نسبتا مثبت که گفتم
آقا شما اینو از کجا پیدا کردی من نمیدیدمش .. خیلی عالیه میسی .. دانلوندیدم ..
پاسخ:
از جاهای خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی