رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

دانلود نسخه نهایی مرورگر فایرفاکس 12

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۳۴ ق.ظ
این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جملهویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهز به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.


http://dl.lorddownload.com/ordibehesht/Firefox%20Setup%2012.0%20Final.rar

نظرات  (۷)

سلام محسن راستی اسم منو به اسم خودم لینک کن نه کمی همین نزدیکی
به خدا کسی برای دانلود فایرفاکس اینجا نمیاد مستر محسن

همش که رفتی آشپزخونه :دی ما اومدیم خودتو ببینیم چن دقیقه

اومدیم پستای خودت رو بخونیم :دی

خلاصه ی کلام :

قیمه رو نریز رو ماستا :دی
پاسخ:
=))=)) نریز تو ماستا بیا حالا اومدم نشثتم
چون مستر عماد میگه کسی برا دانلود نمیاد
من حتما 1 به بعد برا دانلود رایگان خدمت میرسم
پاسخ:
در خدمتیم ترشیف بیارین
مستر محسن یه کم ایده رو از مستر عماد یاد بگیرید ترکوند اصن یه وضی .. خخخخ
پاسخ:
چه ایده ای ؟آیا
هر ایدی غیر از این #مطرحه :دی

پاسخ:
مط رحه سعی خودمو میکنم
غصه نخور من دانلودش کردم:سوت
پاسخ:
دمت گرم
من خودم همون اول که دیدیدمش بدانلوندیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی