رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

ما میگیم کریسمس نمی‌خوایم
تعطیلی میدین دست مردم؟

هرچقدر هم که ما در اینجا و آنجا صحبت کنیم و بگوییم این کریسمس دخلی به ما ندارد هیچ اثری ندارد. وقتی که قرار است در تهران و شهرهای بزرگ مدارس در زمستان یک ماه تعطیل باشد، چطور می‌توان از مردم انتظار داشت که در این تعطیلات درخت کاج نخرند و منتظر بابانوئل نباشند.

در ادامه و در پی موافقت سازمان محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم از موافقت با این طرح گفته است. رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفته است که این کار موجب رونق گردشگری در کشور و به ویژه در مناطق جنوبی می‌شود. حال سوال ما از ایشان این است آیا اگر مردم تعطیل باشند، پا می‌شوند و به مسافرت می‌روند یا اینکه در این سر سیاه زمستانی درخت کاج می‌خرند و کنار شومینه می‌نشینند و منتظر بابانوئل می‌شوند؟ یا اصلا اگر سفر بروند غیر از متل قو و تله‌کابین نمک‌آبرود جای دیگری می‌روند؟ یا اصلا اگر به جنوب بروند با این حجم از گرد و غبار که اصلا چشم چشم را نمی‌بیند، می‌توانند از مناظر طبیعی آن منطقه استفاده کنند؟ اصلا با این وضع خودروها و جاده‌ها زنده و سالم به مقصد می‌رسند؟ به فرض محال مردم بلند شوند، بار و بندیل را جمع کنند، بروند مناطر طبیعی را هم ببینند، با ترافیک برگشت چه کار می‌کنند؟ بهتر نیست همینجا بمانند و در آلودگی‌هوا و به صورت تدریجی بمیرند تا اینکه بروند تصادف کنند و یکدفعه بمیرند؟

پیشنهاد ما این است که همه تعطیلات را در کشور حذف کرده تا مردم نتوانند اپسیلونی از جایشان تکان بخورند و همه به حول قوه الهی دسته جمعی در کنار هم بمیریم؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۱

نظرات  (۱)

۲۲ بهمن ۹۶ ، ۰۳:۲۰ خانوم ِ لبخند:)
لابد با ولنتاین هم مشکل داری؟ لابد هالووین هم مسخره بازیه. نچ نچ نچ نچ:))
پاسخ:
ولنتاین با کادو گرفتنش نه ولی با دادنش مشکل دارم :))
هالووین هم چون استرس داره به درد نمیخوره :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی