رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

یک تصمیم یک تغییر

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۲۳ ق.ظ


این جمله را زیاد شنیده ایم " رکورد ....توسط .... شکسته شد ". هر کسی در هر جایگاهی که حضور دارد تلاش میکند که بتواند  اولین باشد، سریع ترین باشد، قوی ترین باشد و  خلاصه ، می خواهد بهترین باشد .اما چگونه می توان به این سطح رسید  ؟ چگونه می توان بهترین بود ؟ مطمئنا این راه یک شبه طی نخواهد شد و زمان میبرد هر روز باید تلاش کرد و تلاش کرد و بهتر از روز قبل  بود تا در مجموع بتوان به مقصود  رسید و همین گام های اندک در مجموع حرکت بزرگی را سبب می گردد .اما مقصود از این نوشتار صحبت در مورد رکورد و رکورد شکنی نیست ، هدف از این نوشته بیان یک تصمیم است تصمیم به برداشتن هر روز یک قدم

 تصمیم به نزدیک تر شدن به هدف

 تصمیم به تغییر تصمیم به زدن رکورد 

 تصمیم به زدن رکورد خودم

 

میخواهم رکورد بزنم 

نظرات  (۶)

میشه گاهی با سر زدن به این مطلب از یاد نبرد چه تصمیمی گرفتی....
پاسخ:
میشه ولی سریع فراموش میشه :دی
مشکل همه ی ماها...:D
پاسخ:
اراده پولادین میخواد :دی
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۲۵ خانوم ِ لبخند :)
گاهی هم البته فکر میکنم باید بشینیم ببینیم با خودمون چند چندیم؟ گاهی همینکه به خودت گل به خودی نزنی هم خوبه.. یه وقتایی هم مساوی گرفتن خوبه.. هروقت که از خودمون جلو زدیم و برنده شدیم، اونوقت شاید بشه به رکورد زدن هم فکر کرد..
پاسخ:
فقط میخوام نسبت به دیروز از خودم جلو باشم
رکورد دیروزو میخوام بزنم
سعی میکنم 
اما شاید نشه
مهم اینه تمام تلاشمو کردم
خیلی عقبم مثه بازی آلمان برزیل من برزیلم :دی
چیز خاصی به ذهنم نمیرسه بت بگم.
پاسخ:
واقعا ممنون نظر دادی :))
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۱ پارسوآ الف
سید زمانی میرسه ازین درگیری "برتر" بودن خسته میشی چون هیوقت بهش نمیرسی چون وجود نداره اما میتونی با خودت رقابت کنی و از دیروزت بهتر باشی مثلا از سجاد یاد بگیر بعد سه ترم بازم با 75 قبول شد :دی
رکورد زدن خوبه جلو رفتن خوبه حتی یک گام هم در مسیر درست جلو بری خوبه اما گاهی اوقات خدا چیزی رو برای آدم نمیخواد اونوقت فکرت دستت پاهات بسته میشه وباید راضی باشی به رضایت خودش
پاسخ:
سلام نظر شما باعث شد برم و دوباره سری به این مطلب بزن، الان میشه در مورد اینکه چقدر موفق بودم و چقدر عمل کردم به این تصمیم فکر کنم
تلاش که واجبه ولی وقتی که تقدیر نباش زیادی نباید اصرار کرد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی