رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

خردادیه ( امتحانیه )

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۶ ب.ظ




خرداد بود ایام امتحانات . به خاطر جام جهانی امتحانات را زودتر برگزار کرده بودند. ترم فشرده ای داشتیم ، دوران سختی بود .خوابگاه که بودیم هر روز خبر گرفتن تقلب یکی از بچه ها را برایمان می آوردند . ترسیده بودیم دیگر جرات تقلب کردن را نداشتیم .تمام روش ها و ترفندهای مختلف همه و همه لو رفته بودند . به کسی نمیشد اعتماد کرد ، هر کسی امکان داشت یک مراقب باشد . خسته شده بودیم نه نای درس خواندن داشتیم و نه جرات تقلب ،.زیر سلسله جبال امتحانات له شده بودیم . ، امیدمون فقط به خدا بود.


"باشد که پاس شویم "





* خردادیه و امتحانیه( مانند حبسیه ) : نوشته های که نویسنده اندوه و رنج و احساسات و عواطف خود را در ایام امتحانات بیان میکند .

نظرات  (۳)

Enshala b khobi tamom shode bashe :)
پاسخ:
ایشالا
۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۹ خانوم ِ لبخند :)
امتحانای این ترم انقدر سخت گذشت. من میخوام یه ترم مرخصی بگیرم اصن :((
گفتین حبسیه. یاد شعرای محمد تقی بهار افتادم..یه بیت شعرشو انقد دوس دارم:

من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید..قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید..

+شش ماه دوری از وبلاگ و نوشتن بهانه ی "خردادیه" هم میخواد دیگه:دی
پاسخ:
خیلی سخت بود 
خیلی...
درس که نخوندیم ولی استرس داشتیم خخخ
قشنگه شعرای بهار 

اومدیم که توی تابستون به این گرمی یه طوفان باشیم 
می شد طولانی ترش هم بکنی :)) زودی سرشو هم آوردی گویا خیلی امتحانا درگیرت کرده بوده :))
پاسخ:
اولشو تو امتحانا نوشتم 
بعد امتحانا دیگه حال نداشتم بنویسم
مثه این میمونه تا قله بری بعد پرت شی پایین :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی