رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

ایستگاه شب قدر

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۹ ق.ظ

ایستگاه شب قدر کسانی که قصد عزیمت به سمت خدا را دارند به همین مسیر ادامه دهند .

( خیلی دیره  اما چه کنم ...)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۴

نظرات  (۷)

برای تازه شدن هیچوقت دیر نیس:دی
حالا این ایستگاه متروئه یا اتوبوس؟ اگه متروئه که نامردیه چون فقط پایتخت نشینا رو میبره:دی
به فکر هموطنان دانشگاهیتونم باشین:دی

نماز روزه ها و طاعات و عباداتتون جمیعا قبول درگاه حق:)

پاسخ:
برای تازه شدن دیر نیست ولی برای این پست دیر بود
اتوبوس زیر زمینیه :دی
ایشالا پروژه منوریل رو هم داریم افتتاح میشه به زودی

از شما هم قبول باشه

۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۵ سید عماد رضوی
فتوشاپت تو حلقم :دی
پاسخ:
64 بیته جا نمیشه :دی
اتوبوس زیرزمینی؟:دی
منو ریل؟:دی
فتوشاپ؟:دی

پاسخ:
منو ریل و که قم داره :دی
فتو شاپم که یه نرم افزاره ویرایش تصاویره :دی
اتوبوس زیر زمینی هم همون مترو ئه

سید التماس دعا

 

پاسخ:
محتاجیم
تا حالا اینقد قانع نشده بودم:))
خعلی ممنون!

پاسخ:
خواهش میکنم وظیفه بوده
تولد عید شمام مبارک:)
سلامت و عاقبت بخیر باشید آقا محسن :)
پاسخ:
عید شمام مبارک :دی

شمام همینطور :دی خوش بختی و بهروزی :دی 
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۷:۱۲ ننه فولاد زره
باخحال بود*شااد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی