رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

روزگار

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۱۹ ب.ظ

این زندگی لعنتی

وقتی تورا از من گرفت
همه چیزم را هم گرفت 
وقتی تورا دیدم عقلم را 
بعدش از آن خودت را گرفت 
و حالا اعصابم را......
وهمه زندگی ام را گرفت
لحظه های نبودنت را .......
ای کاش آن را  ...از من میگرفت

نظرات  (۷)

وب جدیدت مبارک .. :گل :گل
اولا وب جدید مبارک:گل
دوما لحظه های نبودنت را کاش میگرفت:رویا:دی قشنگه
ایول ایول

وبلاگ نویسی رو توی محیط قدرتمندتری ادامه میدی
خسته نباشید..اسباب کشی سخته ها:دی
از اونجایی که ما دست خالی خونه نو نمیریم..بعدا ایشالا پستی ارسال میکنیم:دی فعلا مبارکا باشه

آآآآآ اینجا :دی هم نداره

:لایک   . . .

خیلی قشنگ بود .. .

خیلی قشنگ بود...من و برد به حس و حال 3 سال پیشم..
قشنگ بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی