رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۴ ب.ظ

هوا بس ناجوانمردانه سرد است

زمستان است...........زمستان است......

زمستان است......

زمستان است......

زمستان است......

زمستان است......


زمستان - با صدای شاعر؛ مهدی اخوان ثالث



زمستان - با صدای شهرام ناظری

 


لینک دانلود با صدای محمدرضا شجریان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۸

نظرات  (۱۱)

هوا هوای دو نفرس اما یکیم این وسط هست !!!!!
هوا بس ناجوانمردانه سرد است!!...سرماش نفس گیره!!

نفس، کز گرمگاه سینه می آید برون، ابری شود تاری


ک چو دیوار ایستد در پیش چشمانت


نفس کاین است، پس دیگر چه داری چشم


ز چشم دوستان دور یا نزدیک ؟ :).....:آه
سطح تحمل انسان مدرن اینطوری رفته بالا که
قیصر امین پور میگه:
« این روزها که می‌گذرد/ شادم/ این روزها که می‌گذرد/ شادم/ که می‌گذرد/ این روزها/ شادم/ که می‌گذرد…»

ولی همچنان :"نه دیداری، نه بیداری، نه دستی از سر یاری
مرا آشفته می دارد، چنین آشفته بازاری"
..
آدرس منزل جدید:
beidagh.blog.ir
با تشکر از متنو لینک دانلود
عکس خودت انداختی؟
عاااقاااا هوا سرد است...ولی همچنان دو نفره :دی
اینور خوبه
۰۲ دی ۹۱ ، ۰۱:۴۹ سید عماد
مردم پیج زدن یاد گرفتن :دی


همینجوری گفتم ی عرض ادبی بکنم دیگه
الان که من دارم میخونم هوا داغه داغه :دی ولی کلا دو نفره بودن خوبه تو هر هوایی :رویا :دی
پاسخ:
خوبه بر منکرش لعنت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی