رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

برای دوست ..........

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۲۷ ب.ظ


برای دوست............



گنجشکی با عجله و تمام توان به آتش نزدیک می شد و برمی گشت!

 پرسیدند : چه می کنی ؟

 پاسخ داد : در این نزدیکی چشمه آبی هست و من مرتب نوک خود را پر از آب می کنم و آن را روی آتش می ریزم !

 گفتند : حجم آتش در مقایسه با آبی که تو می آوری بسیار زیاد است ! و این آب فایده ای ندارد!

 گفت : شاید نتوانم آتش را خاموش کنم ، اما آن هنگام که خداوند می پرسد : زمانی که دوستت در آتش می سوخت تو چه کردی؟

 پاسخ میدم : هر آنچه از من بر می آمد!


دوستی نه در ازدحام روز گم می شود نه در سکوت شب ، اگر گم شد هرچه هست دوستی نیست...

نظرات  (۱۳)


سلسله موی دوست حلقه دام بلاست
هر که در این حلقه نیست فارغ از این ماجراست
جالب بود
پاسخ:
ممنون
خیلی قشنگ بود
زین همرهان سست عناصر دلم گرفت

آنکه یافت می نشود آنم آرزوست.....
قشنگ بود داداش ...:دی
خوب باشی :گل
دوستی مرده دوست عزیز :دی مام داریم برای بچه هاش یتیم نوازی می کنیم :دی

اینا همه ش کشکه موتاسفانه :دی

منکر دوستی نیستم، ولی تعداد دوستای واقعی کمتر از 5 تا باید باشه به نظر من :دی
اولا قالب با پیش زمینه روشن بهتر بود،دویما عاشق آدرس ایمیلتم!،سیما مطلب قشنگی بود،به شرطی که باعث شه یه بار خودمونو با این عینک باز بینی کنیم
پاسخ:
سیما:)))
خیلی هم زیبا و پر مفهموم و ... بعله
سلام خیلی وقته به وبت سر نزدم چقدر تغییر ... خوشگل شده نو شده تازه شده .. ولی دلم ازش میگیره .. :) نمیدونم چرا .. :) .. این حرفت برام خیلی معنی داشت .. :) .. خیلی :) .. کاش این اول صبحی نمیومدم :) .. :دی ..




پاسخ:
لطف داری خیلی ممنون
سلام خوفی؟
پاسخ:
خوبم ممنون شما خوب هستین>؟
فتوشابش منو مسحور کرده واقعن!
لایک!
چرا نظر من نمایش داده نشده
۲۱ آبان ۹۱ ، ۱۹:۴۳ شــــاهین
سلام دادا . . . حال کردم ، دمت گرم . . . . . . . . .
پاسخ:
دمت خودت داغ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی