رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

علت قعطی اینترنت در دانشگاه قم

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۴۴ ب.ظ

علت قعطی اینترنت در دانشگاه قم

بعد از یک هفته استفاده دانشج,یان گرامی از اینترنت مفت و دانلود حجم زیادی فیلم و.......مسئولین دانشگاه عطای اینترنتو به لقاش بخشیدن و قطعش کردن تا بتونن این کمشکلو رفع کنن.

که خدارو شکر تو این چند روزه اون مشکل رفع  شده و اینترنت دوباره وصل شده بود .

عکس های زیر بیانگر تلاش مسئولان برای رفع این مشکل است.

(نمیدونم ولی لااقل خوبه که کشتی ی  چیزی تو دانشگاه رد نمیشه که لنگرش بگیره به کابل )



نظرات  (۹)


ماشالا به این پیگیری و رفع مشکل ...
مسئولان هععی مارو شرمنده میکنن...والا
چطور من این چاله کوچولورو رو ندیدم؟:فکر
عاقا میخاین یه گلریزون براتون بگیریم:خخخخ تلف میشین والا
نکنه شما شعبه ای از سومالی هستین:دی
پاسخ:
سومالی شعبه ای از ماست
:)
آخیییی.
من میدیدم این سایتای دانشگاه چند روزیه خلوته....نگو داغووون شده بوده

تبلیغات
مطلب جالبی بود .. ایول ..
مطالب وبلاگت قشنگن ولی طولانی .. و چیزی که من ندارم حوصله ..
محسن یادش بخیر اونروز که داشتی این عکسو میگرفتی :دی
پاسخ:
:))یادته
عاقا یه سوالی
بعد همایش لاریج کسی منو با پیرهن بیچ ندید ؟؟
عه عماد اومدی بودی یونی ما؟! چند تا واحد بردار همینجا پاس کن ! چه کاریه ؟! همه رو هم که میشناسی:دی
و اما تو موسن!
اینترنت رایگان بود؟! چرا به من نگفتن ؟!:( سریالایی رو که دانلود کردی از همین مسیر برفست واحد خواهران لطفن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی