رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

درخت محترم است

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۰۸ ب.ظ

نظرات  (۱۲)

پس به همین خاطر که تو کشورمون از وسط جنگل و طبیعتهای بکر دست نخورده جاده عبور میدن.
استثنائا فک کنم جاده محترم تر است

پاسخ:
ولی اینجا انسان هم محترم نیس
چه حیف که قدر شناس هیچی نیستیم...
ای کاش واقعا اینطور بود !!!
سلام آپم خوشحال میشم سر بزنی
:آه برای چی ازرشو احترام قائل میشن ادما تو این دوره زمونه
:) چه فایده بهر بهانه ای قلع و قمع می کنن نعمت خدا رو
تابلوئه فتوشاپه
بسم الله الرحمن رحیم
آفرین
صدق الله العلی العظیم
سلام

چیتوری؟

اپ کردم اهم اهم
عکس قشنگی بود داش محسن...
منم آپ شدم...
ممنون میشم سر بزنی.
۰۱ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۱۲ سایت قمی ها
سایت قمی ها تنها سایت گفتگو و دوستیابی برای کاربران اینترنتی قمی است.

از جمله خدمات این سایت چت روم و فروشگاه اینترنتی است.

این سایت از بهمن ماه 1388 شروع به کار کردو تا به حال با داشتن 6000 کاربر رتبه اول را در جذب کاربر از استان قم داراست

شما می توانید در سایت قمی ها هم تبلیغات خود را با نازلترین قیمت ارائه دهید.

کلیک کنید-سایت قمی ها

کلمات کلیدی: قم، قمی ها، قمیا، دانشگاه قم، قمی ها، استان قم، قم، قمی، پاتوق قم،قم وحیدا، در قم، پاتوق قمی ها، رسولی قم،شهر قم،آموزش و پرورش قم،سیدی قم،اندیشه قم،سیل قم،پیام نور قم عباس قمی، شیخ عباس قمی ،جعفر نژاد قمی، برو بچ قم ،مردم قم، کلوپ قم،پسر دختر، دختر قمی ، پسر قمی
http://www.qomiha.com
فتوشاپ نیست ینی؟:فکر
آفرین بهشون
پاسخ:
بله آفرین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی