رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

نرم‌افزاری رایگان و آزاد است که به کمک آن می‌توانید اشعار (بیش از) ۵۹ شاعر پارسی‌گو را مرور کنید. جستجو و برجسته‌سازی، نشانه‌گذاری، شماره‌گذاری ابیات، نمایش شعر تصادفی (فال)، کپی متن و چاپ از دیگر امکانات این نرم‌افزار است. پایگاه داده‌های این اشعار مبتنی بر پایگاه داده‌های اشعار سایت گنجور است و امکاناتی جهت مشاهدۀ اشعار متناظر و حاشیه‌های آنها در سایت گنجور نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

نکته:
این نرم‌افزار تحت ویندوز اجرا می‌شود و برای اجرای آن لازم است مایکروسافت دات نت ویرایش ۲ بر روی سیستم نصب باشد.

دانلود از لینک مستقیم – ۲۹ مگابایت
پسورد: ندارد


پیشنهاد میکنم دانلود کنید 

نظرات  (۷)

سلام دوست عزیز از وبلاگتون دیدن کردم بسیار خوب راستی اگر خواستید منو با نام (گالری تک)لینک کنین وبهم خبر بدید وبگید من شما را با چه نامی لینک کنم راستی وقتی آمدید به وبلاگم هم امتیاز دهید .....
سلام خوبه عالیه ...واسه پروژم به درد بخوره *دی *شوق مرسی .. :دی
۲۴ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۳۴ یه آماتور ......!!!!
عزیز من داداش من

این نرم افزاره رو که راحت میشه از تو سایت سافت پیدا کرد

اون نرم افزاری رو که گفتم برام پیدا کن
پاسخ:
فعلن با اینا سرگرم باش
ممنون خعلی عالی
تو کدوم وری ایا؟ خخخ کدوم وبلاگته؟
اهان خخخ

وبلاگو اپیدم

تشریف بیارید از اونورا
باشه :دی دانلود کردم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی