رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

مالیات بر وزن افزوده/کمبوده

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۴۴ ق.ظ

در خبر‌ها آمده است که چاقی در استان‌های شمالی و مرکزی در حال گسترش است. در این زمان که مجلس در حال بررسی بودجه ۹۷ است، گفتیم که با ارائه پیشنهادی کمکی به دولت در این وا نفسای بی پولی کرده باشیم. با توجه به شیوع چاقی در استان‌ها شمالی و مرکزی و همچنین شیوع لاغری در بقیه استان‌ها، پیشنهاد می‌شود دولت «مالیات بر وزن» را هم‌ در ردیف درآمد‌های خود قراردهد. مدل پیشنهادی ما به شرح زیر است:
در مرحله اول مودی «مالیات بر وزن‌افزوده/کمبوده» با مراجعه به سایت chandkiloee.ir وزن خود را اعلام ‌می‌کند. (شهروندان محترم توجه داشته باشند که وزن اعلام شده توسط آن‌ها‌ در این مرحله، توسط بازرسانی که با ترازوهای دیجیتالی با دقت یک‌هزارم گرم به درب منازلشان مراجعه می‌کنند، راستی آزمایی می‌شود.)

مرحله دوم راستی آزمایی وزن اعلامی توسط بازرسان ( مودیان محترم‌توجه داشته باشند که بهانه‌های واهی نظیر دیشب شام سنگین خوردم، ظهر نخود لوبیا خوردم شکمم باد داره، همین پیش ‌پای شما هشتا لیوان آب خوردم، عروسی عمم بود نمیشد نخوردم و ... قابل قبول نمی‌باشد)

مرحله سوم و مورد علاقه دولت مرحله شیرین پرداخت مالیات

ذکر چنت نکته اینجا لازم است:

• اگر به دلیل مسافرت خارجی وزن شما افزایش یافت، مالیات مقدار وزن اضافه شده، به دلار از شما دریافت می‌شود و همچنین عوارض خروج از کشور‌ شما به‌صورت خودکار سه برابر می‌شود.( به دلیل اینکه یقینا خیلی در خارج به شما خوش‌گذشته که وزن شما افزایش پیدا کرده است، این افزایش انجام می‌شود)

• مالیات چاقی/لاغری قسمت‌های مختلف بدن با یکدیگر متفاوت بوده و به عنوان مثال مالیات چاقی/لاغری شکم و‌ بازو متفاوت بوده.

• اعضای تیم‌ملی وزنه برداری، تیم‌‌های ملی کشتی، تیم‌ملی دو و میدانی و همچنین کسانی که ما تشخیص ‌می‌دهیم از پرداخت مالیات معاف هستند.

معمولا هدف از وضع چنین قوانینی در کشورهای دیگر برقراری عدالت اجتماعی بوده، اما هدف ما در اینجا صرفا در آوردن چندر غاز پول بوده و کاربرد دیگری ندارد.

همزمان با اخذ مالیات، توزیع یارانه فست فود در مناظق شمالی و مرکزی و توزیع یارانه کرفس و نان‌جو در مناطق دیگر به منظور جلوگیری از رسیدن به عدالت اجتماعی ضروری است.

افراد خوش حساب بسته به‌ وزن‌شان از جوایزی همچون بسته یکساله لبنیات فوق پرچرب پالم‌دار برای چاق‌ها و همچنین بسته یکساله آب کرفس سیب و آب کرفس هویج بهره‌مند می‌شوند.

در آخر امید است این قانون به همراه قوانین عوارض خروج از کشور، افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی و حذف یارانه‌بگیران کمی از مشکلات معیشتی دولت کم کند.

لینک خبر مربوط : https://www.isna.ir/news/96102311929/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی