رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

شکوفه های باز نشده گز

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۲ ق.ظ







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۴

نظرات  (۵)

۲۵ تیر ۹۳ ، ۰۲:۲۴ خانوم ِ لبخند :)
عه یعنی مهمون بیاد خونتون اجازه میدید یدونه گز بچینه از درخت گزتون ؟ :دی
پاسخ:
نه سم زدیم نمیتونه بچینه
خودمون واسش میچینیم میاریم :دی

تابستون باغبون شدی

حالا کی شکوفه هاشون باز میشه:دی

پاسخ:
بله :دی
شکوفه هاش  هر وقت کسی خواست اونارو بخوره باز میشه 
شکوفه هاش از اصفهاااانه :D
پاسخ:
بله از خوده اصفهانه
جنس مرغوبم هست :دی

ذهنت فوق العاده خلاق و قلمت قشنگه اینو ۵۹بار گفتم :-P شکوفه هاش صفر درصده سید؟:))حاج حسین و پسران؟:))
پاسخ:
لطف داری :)
نه گزش خوبه 36 درصده :-D
محسن این ایده ت تنه به تنه لیمو عمانی می زد توی باحال بودن :))

بازم بگرد دنبال این چیزای انتزاعی
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون 
سعی خودمو میکنم
چیزی به ذهنم رسید درست کنم 
ایشالا بشه. :-D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی