رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

عاقبت درس نخوندن

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۳۷ ب.ظ

عاقبت درس نخوندن

اینجا سالن مطالعه خوابگاس ساعت 1 

یک نصیحت بشنو از من کاندر آن نبود غرض 

چون خواهی پاس شوی خوندنت از پیش کن

نظرات  (۷)

:))))))))))))))))))))))))))))

عاقا معرفی کن :)))))))))

۰۵ آذر ۹۱ ، ۲۲:۴۳ محمد ال ای
یک بالشو خوب اومدی ...
ماشالا تجهیزات خوابم کامله اصن معلومه اومدین فقط درس بخونین-*خنده
از این پتوها دوست میدارم.آدم میره زیر این پتوها انگاری خواب اصحاب کهف میگیرتش:)))
به خصوص وقتی هنگام مطالعه باشه و حرف از درس خوندن باشه:دی
پاسخ:
با این پتو ها جزوه زیر دست و پات ..........اصن یه حالی داره
حسابی خسته نباشین,ایشالا المپیاد!!!!
۰۲ دی ۹۱ ، ۰۱:۵۱ سید عماد
چه دستای ناز و لطیفی :دی دلم خاص :دی
اینا کیان دقیقا ؟:دی
پاسخ:
من و دوستان 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی