رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

خون خدا

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۵ ق.ظ

خون خدا

و دوباره محرم و دوباره باز این چه شورش است  دوباره اشک  و ماتم دوباره حق و

 باطل دوباره آب و گلوی خشک شده دوباره تیرو مشک و  دوباره تلنگری برای

 ما...........

تلنگری به قیمت ریخته شدن خون خدا به قیمت کشته شدن پسر پیامبربه قیمتی

 که قیمتش را فقط خدا میداند و بس......

1372 سال از  این واقعه گذشته، قیام ها شده ،خون خواهی ها شده اما پاسخ

 این خون شمشیر نبود، پاسخش جنگ نبود ،پاسخش خون نبود پاسخش فقط یک

 چیز بود پاسخش  لبیک به ندای « هل من ناصر ینصرنی » امام بود.

امام کمک مارا نمیخواست

امام آب نمیخواست

امام  خلافت نمیخواست

امام فقط میخواست که ما راه درست را تشخیص دهیم

حق و باطل را تشخیص دهیم

درست برویم

خوب باشیم

خونی به قیمتی خوب بودنه ما


خون خدا..........




التماس دعا یا علی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۳

نظرات  (۶)

ینی اگه فقط بتونیم به ایم یه دونه عمل کنیم همه چی حله به قرعان ...

خوب باشیم.
خوبی
به گفــتن نیست.
به خوب شــدن است.

چقدر گفتن ها رو زیاد و شدن ها را کم میاوریم این روزهـــــــــــا ......(خودمو میگم)

یا علی
بله

پاسخ:
بی بلا
حرفت حقه سید
پاسخ:
آقایی به مولا
کلی گفتم.روی صحبتم با شما نبود.جسارت نشه.
در راس این حرف خودم هستم.
و اِلّا قیمت خوب بودنمون قبلا پرداخت شده.این ماییم که مدام تخفیف میدیم و...حراج میزنیم به خوبیهامون....
خوبی به عمله..
ولی تواین دوره زمونه فقد به زبون میارن
مرد پیدا نمیشه که عمل کنه!!!
پاسخ:
همون دنبال همون یه نفر مردن حالا که سخت پیدا میشه میشه به کم قناعت کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی