رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

رندانه

رندانه جاییست که می نویسم و عکس هایم را می گذارم

درشبکه های اجتماعی

سلام
مهندسی صنایع خواندم
عکاسی و طنز نویسی را مانند خورشت قورمه سبزی دوست دارم.
اگر یادم بماند می‌نویسم، نه اینکه یادم باشد وبلاگی دارم و باید بنویسم، نه! مطالب است که فراموشم می‌شود.
معمولا در فاصله زده شدن جرقه‌ای در ذهن تا رسیدن دستم به قلمی یا صفحه کلیدی، کل ماجرا فراموش می‌شود و انگار نه انگار که اصلا به چیزی فکر کرده باشم.
دعا کنید برایم.
برای خودم و حافظه‌ام.
دعا می‌کنم برایتان. شب‌ها. اگر یادم بماند البته.

طبقه بندی موضوعی

بیان یک مسئله فقهی

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ق.ظ

مسئله  : بوی غذا ، اگر غذای مادر باشد ( ایشان این غذا را درست کرده باشند ) روزه را باطل می کند.

توضیحات : بوی غذای مادر انسان را مست می کند و انسان مست نیز روزه ندارد ، به همین دلیل است که بوی غذای مادر روزه را باطل می کند

طاعات و عبادات قبول

التماس دعا J

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۴

نظرات  (۳)

تو یرساله بده بیرون قول میدم خودم مقلدت بشم:))
پاسخ:
جزوه بنویسم سرکلاس کافیه :)
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۶:۴۱ خانوم ِ لبخند :)
این خاصیته مامانه که هیچ موجودی در عالم نداره.. :)
پاسخ:
بله هیچ کس مثله مادر نیست :دی

چه باحال خعلی خوب بود این پستت
پاسخ:
خیلی ممنون لطف دارید :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی